mercredi 22 septembre 2010

Tractoristul si securitatea natiunii.


  "E o obisnuinta ca la trecerea de la un grad la altul sa dai un examen. Si,functie de arma de apartenenta,examenul contine diferite probe. La noi,pentru a deveni adjudant (si a putea îndeplini functia de adjunct al comandantului de comanie) trebuia ,printre altele,sa amplasam o baterie de mortiere pe niste câmpuri,prin sudul Frantei. Comisia da ordinele,si povestitorul dumneavoastra se îndreapta cu pasi siguri catre câmpul cu lavanda si maci pe care îl avea la dispozitie.Urma sa plaseze niste stegulete care figurau pozitiile mortierelor. În câmp,un taran cu un tractoras. Pâr-pâr,taia lavanda. Merg,merg,merg,ma uit în stânga si-n dreapta,încep sa-mi plantez steguletele. Moment în care taranul,cocotat pe tractorasul lui,îmi spune : domnule sef,puneti-le dupa movila aia de pamânt. Cei dinainte care le-au pus asa au revenit si anul urmator,la urmatorul examen de grad »  Morala : întotdeauna gasesti pe undeva o informatie viabila,venind de la persoane de la care nu te-ai astepta sa detina asa ceva. Ce este enervant e ca de multe ori oameni cu pretentii de educati se apuca sa vorbeasca aiurea,sa preia de-a dreptul tot soiul de idei sau pareri,sa le îmbrace în cuvinte împotriva carora daca spui ceva nu poti fi decât un om rau si dispretuitor. E enervant,pentru ca genul asta de persoana,care preia,linge si împacheteaza frumos orice rahat are sanse sa devina,în talmes-balmesul asta care a devenit Romanica,cineva relativ important. E tare enervant,în masura în care oameni realmente capabili au plecat si pleaca din tara pentru ca nu au cum sa se împotriveasca deflagratiei (nu,nu detonarii)  asteia de supraponderali cu tupeu si rahat în cap.  Dupa aceea vin tot felul de neterminati,posesori de diplome pe pereti si tatuaje facute ca-n pârnaie si întaresc convingerea : daca aia care scriu sunt viitorii planificatori de securitate,iar putoii alea cu pantaloi cu garou,znaipari de forum sunt executantii…o sa o rog pe pisica din dreapta sus sa aiba grija de mine când o fi cazul.

    Citesc ca tot soiul de arivisti,de cretini,de oameni din popor (din partea aia proasta si rea a poporului) au devenit dupa doar 20 de ani de zapaceala,patrioti. Asa ni-i prezinta tot soiul de tanti  cu acces la internet dar care care au greutati nu numai în întelegerea esentei unor scrieri ci si în exprimarea unor idei bazice. Si preiau tot soiul de porcarii,iar altii le dau mai departe.Cu smiley-urile de rigoare. Uite d-aia pe blogul asta nu e nici un emoticon,si nici n-o sa fie vreunul.

     Si o vorba de duh,made in Légion Etrangère :
 Zâmbeste,e al doilea cel mai frumos lucru pe care îl poti face cu buzele."

4 commentaires:

  1. Stimata redactie,

    Apropos de lamuriri.

    Sotul doamnei a trimis-o cu cainele pe post de centura/alarma de castitate? :)

    La aterizare, cum se procedeaza cu cainele? Este tinut in brate? Este legat de parasutist sau cainele face contact pe propriile unghii?

    Cainele cum reactioneaza la zgomot, salt, aterizare? Cand i se scoate botnita nu-i musca la razbunare pe cei care l-au trecut prin asemenea experiente? Sau e ca cu apa - unii cand o vad le sta inima, iar altii de abia asteapta sa fie murati...

    RépondreSupprimer
  2. Câinele e legat de conductorul sau (în cazul acela doamna) care e legat la rândul sau de pilotul de tandem (parasutistul propriu-zis). Trio-ul aterizeaza (contactul cu solul în ordinea urmatoare : pilot tandem/conductor câine)iar parasutistul detaseaza conductorul câinelui,iar acesta de drumul câinelui). Cateii astia sunt foarte bine dresati,iar singura persoana care îi intereseaza e conductorul lor si ce spune (sau arata el). Deci...nici un pericol.

    RépondreSupprimer
  3. Merci.

    M-am obisnuit cu butonul pentru comentarii pe bara de sus... am nimerit sub alt articol.

    RépondreSupprimer
  4. a, pai e chiar dragutz, desi cainele pare cam greu. (apropo, l-ai scos pe usa laterala sau pe trapa?)
    un amic de-al meu a parasutat un pisoi la modul urmator: i-a facut un ham la care a legat o extractoare de parasuta de siguranta. a sarit cu el in brate din AN2 si pe la 600m, dupa ce a deschis el, i-a dat drumul matzei care a reusit o aterizare perfecta, pe patru labute, fara nici un incident. pentru ca era (din punctul nostru de vedere) o premiera, i-am acordat, onorific, clasa a 3-a.

    RépondreSupprimer